nihanmelek Arzumca344 ben doğduğundan beri kullanıyorum, şu anda 1 yaşında oğlum. Çok memnunum . Diğer mamalar gaz yaptı hep bir tek bu iyi geldi oğluma 😊
Mihribann11 Arzumca344 cok guzel mama tavsiye ederim bizde kullandik’maddi durumdan dolayi bebelac gold kullanıyoruz oda güzel ’hipp kilo aldiriyor cok guzel
whitechocolatemocha Kızıma aldım 2 kere sütüm yetmiyor sanıp verdim hep kustu yavrum o yüzden anlayamadım tok tutar mı tutmaz mı