333 Sezeryanlıyım anneler bebeğime mama takviyesi yapıyorum humana1 ile başladık bebek iyi çekiyor mamayı kusmuyorda her 3 4 saate veriyorum humana nasıl kullanan var mı
Berraserra 333 5yıl önce kızım bi ara meme reddi yaşadı doktorumuz verdi 1 kutu kullandık en iyi mama demişti doktorumuz