Deleted0979 Ben de oyle yapiyordum cunku kapaninca uyaniyordu🙈 Dalmasina yardimci olsun diye bi sure acik tutuyordum sonra kapatinca uyandi diyelim, tekrar uyutup(zaten uykulu oldugu icin) birakiyordum bu sefer acmiyordum. Siz de oyle deneyebilirsiniz☺️