velhasil 3 ay 7 günlük bi oğlum var. Kış için dış giyim alıcam ama mont mu yoksa astronot mu rahat olur karar veremedim. Tecrübeli anneler fikir verirse çok sevinirim😊
Mom0911 velhasil küçükken astronot daha kullanışlı oluyor , montu büyüyünce giydirirsiniz 1 yaşa kadar astronot giydik , hatta bu kışın da astronot alcaz. Çok kolay giydirip çıkarması. Rahat ve kolay. Hem üşümüyor heryeri kapalı duruyor
Mom0911 Mom0911 mevsimlik bile astronot almıştım kışlık da astronot almayı düşünüyorum. Montunda üşüyor kışın
91817161 Mom0911 meraba 1 yaşında kaç kiloydu bebeğiniz kaç numara astronot aldınız internetten daha uygun dediler numarasını bilemedim
velhasil Mom0911 aynen mevsimlik astronot kullanıyorum memnunum bende😊 peki bedenleri çok büyük oluyor nu 6-9 alsam büyük kaçar mı yoksa iki beden de alırım skıntı olmaz😊
Mom0911 91817161 kilosu 10mu 11mi öyle bir şeydi 80cm boyda astronot giyerdi o zaman şuan boyu 87falan 92cm giyiyor yani boyuna göre almak lazım , boyu kaç sizin bebeğinizin ?
monalissa velhasil ikisinide aldım, ilk astronot aldım,kısa mesafe için mont da lazım olabilir diye, onu da aldım
Pamircik velhasil ben hiç astronot kullanmadım o dönemde. Giydirmesi de aşırı zor geldi bana. Battaniye örtüyordum, üşümüyordu. Güzel yanı astronot montu giyince en hareketli bebek bile kıpırdayamıyor, resmen etkisiz hale geliyor bebe 🤣