Bu konuyla ilgili daha önce de konu açmıştım ama sorum şu ki rota aşısı sonrası beslenme reddi yaşayan oldu mu, kaç gün sürdü ve ne yaptınız ? Ne olur zamanında ya da şu an bu durumu yaşayan varsa yardım etsin. 5 gündür 1000 cc süt içmedi toplamda. Hiçbir şey yemiyor 😞