Iscan 1 aylık bebeğim var henüz covid aşısı olmadım gebelikte korktum alerjilerim. Var ilaca besinlere aşı olmak istiyorum ama bebeğe zararı olur mu herhangi bir yan etki olsa emziriyorum ve alerjisi olanlar hangı aşıyı tercih ettiniz
Unknown Iscan Bazı ağrı kesicilere alerjim var ama Biontech oldum. Sadece 1 hafta ses kısıklığı yaşadım aşıdan sonra. Emziriyorum da bi sorun yaşamadık. Doz olamadan covide yakalandık. Çok şükür hafif atlatıyoruz. Aşının etkisinin büyük olduğunu düşünüyorum.
limonlukarpuzzz Iscan insallah olmaz :) birde astim hastasiyim kronik 😂 korka korka oldum ama ikisindede doping almiş gobiydim 😂
Iscan Unknown çok geçmiş olsun bende katılıyorum aşının etkisi büyük biran önce olcam inşallah biraz toparlanmak istedim doğumdan sonra
Iscan limonlukarpuzzz maşallah bende saat 4 gibi oldum bu gun baş ağrısı kol ağrısı haricinde bişy yok şimdilik😅