Basakaydn1 Kızlar yarın 2 ay aşımız var çok tecrübesiz gergin ve ne yapacağımı bilmiyorum annemde gitti yalnız kaldım öncesinde ve sonrasında yapmam gerekenleri paylasrsanz çok teşekkür ederim size
mama Basakaydn1 hemşire bilgilendirecek zaten sizi. Üç gün banyo yaptırmamanız gerekiyor. Devamlı ateşini kontrol edin. Ben aşıdan dönerken mor olan calpol şurubundan almıştım. 37.5 falan olursa ateşi o zaman verebilirsiniz. Birkaç gün aşırı huysuzluk yapıyor ayrıca😊
DorukAtadry Basakaydn1 o günün sabahı sadece yıkadım bebeğimi 3 gün yıkanmayacak diye, aşıdan sonra ne olur ne olmaz diye calpol aldım. Çok şükür ateşi falan çıkmadı ben de kimse yanımda yok diye gergindim ama korkma her bebekte ateş Olmuyo bizde sadece o gün huysuzluk oldu ertesi günü geçmişti.
Ugggg Basakaydn1 ben her ihtimale karşı calpol aldım çünkü eczaneler gece 12 ye kadar nöbetçi burda sabaha kadar nöbetçi olan yok aşiya gitmeden önce yıka çünkü asidan sonra üç gün falan yıkamamak lazım aşı yapıldı eve geldik bira huysuzluk yaptı okdar atesinide kontrol ettim çıkmadığı için calpole gerek kalmadi
Rose Basakaydn1 Bende cok korkuyodum ama hıc korktgm gıbı olmadı calpol aldm ama bebegıme vermedm atesı cıkmadı bıde huysuzluk yapar dedı hemsıre ama benm bebegım normalde cok huysuz asıdan sonrakı 3 gun baya sakınlesmıstı ters etkı yaptı galıba 😁😁korkulcak bıse yok canm stres yapma kendıne
cylnchngr Basakaydn1 hiç panik yapma ben fenalık geçirmiştim resmen ay bişey olucak ay ateşi çıkarsa naparım diye bebekten bebeğe değişiyor tabiki durum ama hiç korktuğum gibi geçmedi sadece ilk gün huzursuzluk yaptı sonra geçti hemşire bana sadece ateşi olursa calpol içir demişti ama ben bebeğim çok ağlayınca ağrısı var diye düşünüp verdim çay kaşığıyla sonra düzeldi
Elsaa Benim oğlumun sadece ateşi çıkmışdı aşı oldugu gün , huysuzluk falan olmadı çok şükür 🙏 3 gün banyo yaptırma , bilmediğinide hemşire söyliyicek