Meski ben yarım çay kaşığı içirmistim ama damağa da sürmek iyi geliyormuş öyle denicem bidaki sefere canım. Kızım 17aylik şuan. Bir yaşa kadar yarım çay kaşığı sonra bir çay kaşığı olabilir. Okdr ilaç antibiyotik veriliyor çocuklara onlar zararlı değilde peygamber efendimizin hadisinde söylediği şeymi zararlı sanmıyorum 😊🌸👍