Herkesin evinde sallanan salıncak vardı elektrikli . Benim kuzum beş buçuk aylık gündüzleri onda uyur çoğunluk ama geceleri sallanmadan anne yanı yatağında uyur . Bu aralar gündüzleri kendi yatagımızda da uyuduğu oluyor emerken uyuya kalıyor ya sağ tarafa doğru yada sol tarafa doğru ama normalde gündüzleri salıncakta yani o salıncakta yukardan aşağı doğru şekli dümdüz değil bilen bilir işte o şekilde oldu kafası kızımın yani arkası resmen salıncağın yatağı şekli napacagım ben orada uyumayı seviyor …. Normal yatakda sağa sola yatırıyorum gün içerisinde düzelmeyecekmi kafası yani 😒😰😔