Taze1_annee 2 gündür vajina girişimde yanma oluyor wc den sonra nedeni nedir ne yapmam gerekiyor geçmesi icin
Aa33 Taze1_annee bende normal doğum yaptım 1 ay 12 gün oldu benimde ilk günler yanma çok oldu bunun sebebi de sanırım dikişlerden dolayı bir süre sonra geçti
Almilam_21 Taze1_annee dikişler henüz yeni idrar değince yanma oluyor benimkide ağrıyordu doktora gittim dikişlerinde bir şey yok dedi
ENA Taharet sonrası batikonu gazla beze döküp tampon hareketle sil, mikrop kaptırma cok sıkıntı oluyor. Hayırlı olsun bu arada🥰
Alparslanmirzabyrm Benim ilk idrarda bile yanma olmadı denildiği kadar en başından sürekli batikon döktük dikişimde 4 5 tane falandı ama 10 gün üzerine oturamadım
61arzu Ahhh ahhh garibim benn valla pansuma yaptım bazen otururken acıyordu megerse ondanmış hiç kendi derdime düşmemişim megerse