Birbebekkkbircicek tabi yavaş yavaş eğer süt ve süt ürünleri olan gıdaları kestiğimizde düzelme olmasaydı başka şeyleride kesicekti sanırım bizde yeterli olmuştu . Hemen 1kaç günde etkisini görmezsiniz ama sancıları varsa onlar azalmaya başlar. Cildndeki döküntüler 3haftada falan düzelir. Bu arada bize doktor cilt döküntüsü için mustela stelatopia atopik ciltler için olan şampuan ve kremini tavsiye etti onlarıda kullanıyoruz hala. Şampuanı güzel fakat kremini sevmemiştim. kremi bitince eşim eczaneden tekrar almaya gittiğinde eczacı La Roche markasının atopik kremini tavsiye etmişti bizde denemek için aldık ve çok memnun kaldım. Bir de kesinlikle Lif, sabun tarzı cildi dahada kurutacak şeyler kullanılmamalı. La roche kremini günde 2defa sürmeye başlayın döküntüler azalınca günde 1ya da 2günde 1sürün mucize bir krem gerçekten. O döküntüler kaşıntı yapar bebişinizi rahatsız eder.