Serpil51 Burda görmüştüm iyi diye bende merak ettim denedim Pişik yaptı hemen bide bez incecik doldukça zıbını nemlenmiş Orta yerinden , kalıpları da küçükmüş zaten hiç beğenmedim merak eden varsa denemesin bile
kenankaan Serpil51 her bez her çocuğa yaramıyor. Ben de buradaki yorumlara göre aldım bezler oldu, herkes memnun, ben memnun kalmadım pişik oldu sızdırma yaptı, en son sleepy bio natural iyi geldi onunla devam ediyoruz. Deneyip görmek gerekiyor maalesef 🙁
Caglarass Serpil51 Bende deneyecektim onu. 3 4 gündür önlem kullanıyorum baya iyi tavsiye edebilirim. Prima kullanıyodum normalde ondan sonra ilk defa bi bezden memnun kaldım
Eysar Serpil51 sizde iyi gelmemiş ancak biz sıkıntı yaşamadık asla çok memnunum kızım 15 aylık olucak
Serpil51 Vanilya bebekten bebeğe değişir pişik durumu ama zıbının nemlenmesi olası bişey değil , hemde zaten molfix slepy falan indirimleri takip edince çok uyguna alınıyor hiç gerek yokmuş başka markalara
Serpil51 Brcklc bide benim kızım kabız , daha altına yapmadı yapsa neler olurdu bilemiyorum yani direkt molfixe döndüm hemen
Serpil51 kenankaan ben molfix kullanıyorum da normalde hani ondan da alayım destek niyetine hemen bitmesin köydeyim alamıyorum bez her zaman , öyle pişman oldum
ENA Caglarass ya bende geçen markette gördüm, fiyatı da çok uygundu. Alsam mi dedim ama uygun olduğu için kötü olabilir dedim. Siz primadan geçtiğiniz halde kötü bulmadıysanız demek ki kullanılabilir. Ben de deneyeyim. Sleepy kullanıyorum ama 4+ sıkıyor, 5 inde beli sıkıyor altı cok bol kalıyor ciş kaçıyor. Insallah beden olarak olur. Kilot bezi var mi cırtlı mı acaba?
kenankaan Serpil51 misal benim oğlana molfix iyi gelmemişti🙁internetten toplu paketle bio natural alıyorum her markette mağazada da yok aksi gibi
BurcuP Serpil51 valla çok güzel bez acaba numarasını mı tutturamadın. Ben primadan geçtim minies’e çok memnunum
Caglarass ENA Külot bezi yok sanırım netten baktım da şimdi. Primanın yarı fiyatinaydı bende o yüzden denemek istedim açıkçası 😅 Ben 4+ aldım ama sanki bacak lastikleri biraz sıkıyo gibi yada ben primanın bolluğuna alıştım bilemiyorum. Fazlaca krem kokusu var o korkutmuştu biraz ama sorun olmadı
MayneymisAltintop Biz 18 Ay kullandık çok memnun kaldık. İkinci çocuğum olsa yine kullanırdım. Numarayla alakalı olabilir sızdırma. Birde her çocuk bir değil alerji yapmış olabilir