Dragon2018
En doğrusu sizin yaptığınız. Çözdürmeden yemeğe atabilirsiniz, buzdolabının üst rafında bile olsa çözülmesini beklerken bakteri ürüyor.
Ben şöyle yapıyorum ; kıymayı buzdolabı kilitli poşetlerine ya da normal buzdolabı poşetine koyuyorum, koyduktan sonra kıymayı iyice yayıp düzleştiriyorum ve poşet üzerinden keskin olmayan bir bıçakla kullanacağım kadar kesikler yapıyorum ve o şekilde buzluğa atıyorum. Kullanacağım zaman o kesiklerden kırıyorum ve hooop tencereye. Ya da hemen bi suyun içine koyuyorum 1 dakika içinde yumuşuyor. İnce olduğu için çabuk çözülüyor. Kısacası kıymayı çok bekletmiyorum çünkü çok çabuk bakteri üretir.