eceunverkanra Busragokceberra Çok faydalı bir bilgi teşekkür ederimm🙈 Biz 3 ve 5 olmak uzere yaptirdik asimizi tabi kii, hicbir yan etki de yasamadık😌
1tuhafokur Busragokceberra Allah bütün evlatlarımızı korusun inşallah 🙏 bizde yaptrdık ilk dozunu inşallah ikinciyi de beşinci ayda olcak çok şükür yan etki falan bizde de olmadı 😇
Busragokceberra Yusufurazsibel Evet aşı çok önemli rota virüsün ne olduğunu nelere sebep olduğunu bilmeyenler var o yüzden paylaştım 🤗
MerveBostan Yusufurazsibel Merhaba nasil yaptirdiniz acaba saglik ocaginda hemsire mi yapiyor nasil aliniyor
Yusufurazsibel MerveBostan evet canım sağlık ocağı yaptı bizimkini ağızdan veriliyo ilaç iğne değil iki doz biri 3 aylıkken. Biri 5 aylıkken oluyir ücretli eczaneden alıp yaptırdık biz 🌹
MerveBostan Yusufurazsibel Saol canim. Eczaneden alip direk goturmek mi gerekiyor bikac saat gecse sorun olur mu acaba
Yusufurazsibel MerveBostan hemen goturmen gerek canım zaten etrafına buz koyup veriyorlar dışarda durması iyi degil
Yusufurazsibel MerveBostan o nu bilmiyorum valla canım sağlık ocağındaki hemşiremiz demişti yaptırmıştım 😕