CaglaCeylin Durmadan mizmiz mutsuz, hemen bunaliyor cani SIkiliyor.. geceler yine kötü cok kaliyor agliyarak kucagima almadan susmuyor sabahlari 5-6 da ayakta. Biraz mi mutlu olmaz bi cocuk?
cevikoznur95 CaglaCeylin yaa benim oğlumda 21 aylik mutsuzlasti bazen içine kapanık gibi oluyor hiç birseyden mutlu olmuyor çok kısa sürüyor mutluluğu mutlu eden tek şey disari çıkmak hiç içeri girmek istemiyor gece 1500 kere kalkıyordur zaten ve altını zor değiştryrm kaçıp gidiyor agliyor nasıl bir yol izleyeceğiz bilemiyorum 🙈😇
asyacik CaglaCeylin kizim 21 aylik. son 1 aydir ayni sekildeyiz. 5. ayindan beri gece deliksiz uyuyan yataginda kendi kendine uyuyan bir bebegim var. yemesi her zaman guzeldi duzenliydi. blw ile basladigim yolculukta catal kullanmaya baslamistik. son 1 aydir mama sandalyesinde oturmuyor inatla eliyle yemek istiyor catali yere atiyor. besiginde yatmak istemiyor bizim yatakta yanina yatinca o sekilde uyuyor. besige aldigim an aninda uyaniyor. aksam 9 da yatan cocuk gece 1 de yatip sabah 11 de kalkmaya basladiz surekli miz kiz mutsuz ve sinirli. hayir dedigim bir seyi gozumun icine baka baka yapip ben hayir diyince hosuna gidip kacip saklaniyor. surekli bir sey isterken agliyor kizimi taniyamiyorum. 2 yas sendromu bu mu bilmiyorum ama kesinlikle bir seyler oluyor