Zeynepli1234 Yok çok zorlugu olmadı, sadece iyileşene kadar tabiki kuyumcu küpesi kaliyo. Bir hafta fln sonra çıkarıp istediğiniz küpeyi öyle takabilirsiniz. Hatta biz deldirdik çarşıda gezdik, öyle yani ilk sinek ısırığı gibi oluyo o kadar. Tabi her bebek aynı olmuyo bazısı küçük şeylere de cok ağlar, o bebeğin karakterine kalmış. Kendinizinkini az çok bilirsiniz