A-timu biz sleepy kullanıyoruz arada çok çiş yaptığında sızdırma dışında bi sıkıntı yaşamadık.. Şimdilerde bionatural aldık o da güzel ama sızdırmazlık için bişey diyemiycem.
Mendil olarak da baby turco doğadan alkolsüz parfümsüz mendil kullanıyoruz, ondan da memnunuz..
Baby turco doğadan bez de güzel, şok’un kendi markası olan bebeland bez de… Bebeland ın yenidoğan medilleri de güzel.
Bizde çok fazla pişik sorunu olmadı 🙏🏼
Bez ve mendil alırken temiz içerikli, dolan olan ve uygun fiyatlı olanına bakıyoruz.