Gulsahhhhpoyraz Merhaba kızlar oğlum 4. Ay aşısı olucak daha önce yaptırmış anneler siz nasıl geçirdiniz bu dönemi ? Doktor gitmeden 2 kaşık calpol ver dedi ama ben vermek istemiyorum sizce ?
Merve Gulsahhhhpoyraz aşıdan önce calpol vb. ilaç verilmesi doğru değil. Eğer aşıdan sonra çok yüksek ateş olursa o zaman ilaç kullanılabilir
Gokcenur34 Gulsahhhhpoyraz canım hiçbirşey vermedim huzursuzda olmadı ateşlenmedide sende çocuğun bünyesini ilaca alıştırma
Vanilya Gulsahhhhpoyraz 4 aylık bebeğe 2 kaşık çok fazla. Hemde aşıdan önce calpol vb. Vermek çok doğru değil. Bunu şayet o cümleleri diyen doktorsa size doktorunuzu değiştirin bence
Cananyyy Gulsahhhhpoyraz her bebeğin bünyesi farklı burdan çok uç örnekler okudum 4. Ay aşılarını yaptırmaya giderkende aşırı stres oldum. Sonuç olarak bebeğime sadece huzursuzluk oldu o gün ateş falan olmadı hiç. Ateş halsizlik olursa 1 çay kaşığı calpol verin ince giydirip ortam ısısını düşürün hiç bişey olmaz
Vuslat23 Verme her çocuk ateşlı ağrılı geçırmıyo olursa verın, bizim sadece bacagı şişti oda olur dedi hemşire soğuk kompleks uyguladım