Atayigit Bebeğim 20 günlük oldu burnu tıkalı ve hapşırıyor dün akşamdan beri. Birde arada öksürüyor. Zor emiyor nefes alamıyor. Fizyolojik serum yaptım başka önerisi olan varmı
Visnereceli Atayigit sık sık fizyolojik serum yap cekmesende olur o kendi akar gider. Oda sıcaklığına dikkat et en fazla 24 25 derece olsun ani sıcaklık değişimlerinden çok çabuk etkilenirler.Ve öksürmesi günde 2 3 defayi geçerse muhakkak doktora götür.Çok geçmiş olsunn.