Sucukluyumurta11 Aznurr 3 tane tanıdığım bebek var akrabımızın hepsi çok iştahlı. Benim oglumda mamayla büyüyor maşallah oda ek gıdada herşeyi yiyor. Fikrimce ever😀
Tgul Aznurr sırf iştahlı olsun diye de mama verilmemeli.. Mecburi durumlarda mama kullanılmalı diye düşünüyorum.
Aznurr Tgul ben onu demek istemedim mama ile büyüyen bebekler ek gıdaya daha bi yatkın oluyorlar galıba dıyorum,çünkü benim kızmda iştahsız anne sütü alıyor ve iştahszlığını buna bağlıyorum …
Aznurr Annekus benım kızmda öyle yemek yemeyı sevmıyoo cevremdeki bebekle rmama ile beslenmişler o yüzden ne olurs yiyolar ..
Annekus Aznurr canları saolsun ne diyelim 🤷♀️ bir gün bizde iştahla yemek yedigini görürüz inşallah bebişlerin
Sfanr Aznurr hiç bir fikrim yok ben sütüm olnadigi için mama veriyorum 3 aylık olcaz bir an önce ek gıda geçmek istiyorum mamalar çok pahalı 😔