Balarisi_melisEla mavera ah valla oda olmasa naparim bebeğim ağladığı için baska kimseye oturmaya gidemiyorum cok ağlıyor diye bana aciyarak bakanlar oluyor sinir oluyorum onun için bende sadce anneme gidiyorum veya eşimle merkeze çıkıyoruz ama artik havalar soğuk
mavera Alpingo bot almakla gerekiyor benim de ama dolaptan falan almayı düşünüyorum sanırım öyle yapicam