Vanilya next in fiyatları birden uçunca sinir oldum😬ben geçen sene indirimden almıştım bot kestiremedim tabi numarasını 20 giyiyo ama ben 22 almıştım,belki kış bitimine olur içi tüylü cok cok severek almıştım,bugun bende viccodan aldım bi tane yağmur için bi tanede süet gibi,zarada bennn biraz indirimi bekliyorum almak için:)