Merb güzel anneler . Ben yaklaşık 2 sene olacak 3 aylik igne kullanıyorum sadece 3 ay yaptirmadim ve son kez ağustos ta vuruldum kasımda bitiyor süresi ve gebelik düşünüyorum. Bu şekilde olup hemen hamile kalan varmi gebelik sürecini uzattığını hemen kalinmadigini okudum yan etki yüzünden varmi aranızda kullanıp kaln