Ebruseyda ben kalkarım oğlumun mamasını veririm zaten 1-1.30 saate uykusu geliyor uyutur çay koyup uyandırırım eşimi. Gene saat 9.30-10 oluyor. Ama oğlum beni zorlarsa Bi pazarı var demem uyandırırım. Evet çalışıyor yoruluyor ama bende gece gündüz sürekli çalışıyorum. Temizlik, yemek, çamaşır yıka as ütüle derken insanın hali kalmıyor. E gece de dinlenemiyor ki vücut