_Nehirim_ açıkçası bebeğim sürekli mama ile besleniyor mecbur zeytinyağı kullanıyorum mamalarında o yüzden damlayada koydum benim bebeğime bir şey olmadı olacağını sanmam dilerseniz biraz koyup gözlemleyin sonuçta her bebek hatta her insanda farklı reaksiyon gösterebilir ☺️ kullanacak olursanız içiniz oldukça rahat olur bende kendimizin yağını kullanıyorum o yüzden rahat içim ☺️