Merhaba arkadaşlar. Eşim ben ve bebeğim 4 gündür hastaneyiz. Korona olduğumızu öğrendik. İlk önce bebeğimde ateş oldu inatçı bi ateş. Naptıysak düşmedi. En sonunda test oldu ve delta veryantı çıktı. 39 günlük bebeğim 4 gündür antibiyotik tedavisi görüyor. Ateşi 2 günden beri çıkmıyo ama yinede antibiyotik veriyorlar. Çok endişeleniyorum ilerde bir zararı olur mu antibiyotiklerin ya da bu korona bi hasar bırakır mı. Burnu tıkanıp duruyor temizlememize rağmen geçmiyo. Ne yapmamız lazım lütfen yardımcı olun