Benim küçüklükten beri dişlerim sıkıntılı çürür ağrır çekilir dolgu yapılır (boşuna linçlemeyin hergün fırçalıyorum) doktor damak yapımın küçük olduğunu ve bu yüzden dişlerin küçük ve çürüyor dedi. 23 yaşımdayım bitane kızım var. Haliyle daha gencim yani güzel olsun istiyorum Üst ön dişlerimi tamem yaptırmak istiyorum. Ankarada önerebileceğiniz doktor varmı. Tahminlerinizce fiyat ne çıkar ben 7bin gözden çıkardım.