Merhabalar, bebeğim 6 aylık oldu, zamanında sütüm artsın diye çok uğraştım çok emzirdim şimdi sütüm hala yeterli gelmemesine rağmen emme müptelası oldu. Yanımda yatmak zorunda yoksa gece 15 kere kalkarım. Artık 2 saat uzunluğunda bile uyumuyor geceleri. Çok yoruldum. Sütüm yetmediğinden midir bilmem bir de bazen geceleri olmadık vakitte ayılıveriyor. Doğduğundan beri 3-4 saat bile kesintisiz uyumadım. Gündüz uykuları da yanında yatmazsam anca yarım saat. Burada bazı postları okuyorum anneler 2-3 kez kalkmaktan yakınıyor bu aylarda. Benim gibi olan yok mu bana bir tavsiye verin..