Kızlar bebeğim 14 aylık 4 gecedir saat 1 deyince kıyamet koparcasına ağlıyor uyanıyor ve en az 2 saat kıvranıyor yavrum yapmadığım kalmadı zeytinyağı şu bu acile gittik her gece filmini çekip karnı gaz dolu dendi lavman verdiler fakat eşim yaptırmadı ishal olur diye korktu bu defada ama naparsak yapalım bitmiyor gazı başına gelen varmı bu yaşta çocuğun böyle gazımı olurmuş ya içim eriyor artık onu gördükçe öyle