Merhabalar.Bebeğim 5 aylık ve sadece anne sütü alıyor.Doktorumuzun verdiği demir ilacı(sidefer) kabız yaptı.Cumartesi fitil yaptık,o gün yaptı..Bugun salı 3.gün hala yapmadı. Poposuna zeytinyağı da işe yaramadı.
Bu arada tahlil yapıldı.Demiri yerlerdeymiş,çok çok azmış...Dr başka ilaç önerdi...Ne yapacağım ben? Oysaki her gün en az 2 kere kaka yapardı😣 Dr kayısı ve armut önerdi...Eee hani ek gıdaya erkendi?🤦🏻♀️Ya yutamazsa püreyi...Ne zor işler...