Sucukluyumurta11 Buaralar sürekli ellerimden birşeyleri düşüyorum,sanki çok güçsüz gibi hissediyorum başına gelen oldumu🥲
Melisa59 Sucukluyumurta11 evet benim bir ara vardı hatta bazen eşime elimden bardağı al şimdi dusucek falan diyordum bak şimdi hatırladım . Ama şöyle bir şey oldu ben dahıliyeye gitmsitim unutkanlık vs die bana tahlil yaptı B12 falan yerlerdeydi bana birsuru iğne vermişti multivitaminli falan ilk 1 hafta her gün sonra 3 ay her hafta sonra 1 yıl boyunca her ay vurmuşlar di sonrasında bak kalmadı siz diyince aklıma geld
bilgemira Sucukluyumurta11 bu ara bende de var bileklerim damarlarim sanki çatlıyor gece esim uyurken bileklerin kendi kendine hareket ediyor dedi ve ozellikle geceleri cok agriyor. Anlamis degilim .
Kayram64 Sucukluyumurta11 magnezyum eksikliği veya sinir sıkışması olabilir benimde sık sık ellerim uyuşuyor güçsüz hissediyorum özellikle sağ elimi kullandığım için onda daha fazla 😑 hamilelikte de 20. Haftadan sonra ellerim uyuştu doğumdan sonra biraz geçti fakat şimdi bebeği kucakla çantasını omuzla derken yine aynı ama bu defa magnezyum eksikliği değil sinir sıkışması sanırım 😑