Büyük alışveriş merkezlerinin indirimlerini takip etmek lazım aslında. Bazen çok güzel indirimler denk geliyor. 1 ay önce 4 litre Orkide yağını 30 TL ye almıştım Migros’tan. Bim tabiki diğer marketlere göre daha hesapli ama yavaş yavaş oda pahalanıyor