Merhaba anneler bir haftadır kızımı sütten kestim. İlk iki gün süt üretimi devam ettiği için çok kötü şişti duşta elimle sıkıp biraz rahatlattım. Ama bu bir haftadır hala göğsümde süt var dayanılacak gibi bir ağrı değil. Acaba zamanla geçiyor mu bu durum yoksa bir terslik mi var anlamadım gitti🤷🏻♀️