Merhaba anneler. Doğduğundan beri uykuyu sevmeyen bir bebeğim var. Beni ancak bebeği uyumayan anneler anlar ki çok yoruldum ruhen. 13 buçuk aylık oldu kızım ve 45 dk 2 uyku yapar. Tek uykuya hazır değil. Bebekleri 2 saat uyuyan anneleri görünce o kadar şaşırıyorum ki bize nasip olacak mı bilmem ama çok ihtiyacım var. Bu da böyle bi dertleşme postu olsun dedim☺️