kahvela ben ben ben biliyorum onu yaşıyorum da 3 ay 10 günlük bebem var doğumdan 20 gün sonra kabızlık başladı hala geçmedi sinamekili kayısı çaylar içiyorum incir kayısı falan yiyorum da anca öyle çıkıyorum neler çektim neler 1 ay çıldırdım kabızlık geçmiyor her çıkışta yırtılıyor o ağrısı ah o ağrısı sezaryen daha kolaydı oturamıyorum yatamıyoruz yürüyemiyorum bebeğimi emxirmek dahi istemiyordum oturamadığımdannağlıyordum ayakta emzirmeye çalışıyordum sonra kendimi çok afedersin ishal yaparak çatlağı onardım resmen çatlak büyümüştü kan damlıyordu şıp şıp iyileşmiyordu. Beslenmeme asla katı şeyler koymadım 3 lt su yağ bile içtim çiğ sebze meyve çorba bir süre böyle tükettim sonra çay içmeye başladım geçenler de yine yırtıldı yine acı çektim. Düzenli tuvalet alışkanlığı çok öenmli evinizde varsa özellikle alaturka tuvalet kullanın ıkındıkça daha da çatlıyor o yüzden dışkı olabildiğine yumuşak olmalı yani ben böyle düzeltmiştim ama kabızlık geçmiş değil 2-3 güne bir çıkıyorum tuvalete kendi haline bırakırsam oda çatlama yapıyor yine inşallah düzelir çok zor çünkü Allah şifa versin