Merhaba canım anneler. Oğlum 3 ay 4 günlük. Şu sıralar çook zor uyuyor. Uykusu var ama dalamıyor. Pilates topunda zıplayıp uyutmaya çalışmaktan artık bacaklarım ağrıyor. Sallamak istemiyorum vicdan yapıyorum. Başka türlü de uyumuyor zaten kolik. Siz nasıl uyutuyorsunuz? Daha kolay bi’ yolu yok mu?