Kızlar bebeğim 3 ayına yeni girdi 3 aydır iştahsız. Kilo da alamıyor doğru düzgün hep geri. Ne yapacağımı şaşırıyorum. Sagarak veriyorum sütümü bir de mama takviye ediyorum. Birçok mama kullandım acaba tadını mi beğenmedi diye ama süte de aynı mamaya da aynı şeyi yapıyor. 3 aylık çocuk 30 ml içtikten sonra kafa çeviriyor. Uyanıkken asla almıyor zaten uyurken veriyordum bu ara uyurken de ya dişini kitliyor ya da uyanıp ağlıyor kaliteli uykusu yok kafayı yiyeceğim artik