Duygusuz Merhaba ben auzefte Cocuk gelişimi lisans son sınıftayım. Formasyon için mezun olma sattı getirildi bu yıl. Yani bu sene formasyon alamıyorum dolayısıyla kpss de bu yıl ögretmenlil için giremiyorum. Ama Baska kurumlara atanma durumu da var tabi. Karar veremedim acaba bu sene gy gk girip sansını denesem mi yoksa bu seneden calısşmaya baslayıp seneye de formasyon alınca bütün alan sınavlarına falan mı girsem bilemedim bana bilgi sahibi olan birileri yardımcı olabilir mi ha bir de 2 cocugum var biri 8 aylık digeri 7 yasında 8 aylık olan hiç durmuyor hem belki seneye biraz daha sakşnleşir diye düşünüyorum siz olsanız napardınız
Mom42 Duygusuz canım ben de çocuk gelişimi 2. Sınıfım ata AÖF deyim atamaları puanları vs nasıl bölümün bilgin var mı
_bahar_ Duygusuz merhaba kpss calisiyo musunuz bende bu sene mezun oluyorum çok kararsızım formasyon yok
slnkrglu Duygusuz 2 yıl önce farklı bir bölümden atandım. KPSS zorlu bir süreç, gerçekten emek verip çalışmanız gerekiyor. İki çocuk varmış, bu seneden çalışıp sınava girin derim, atanmasanız bile temeliniz oluşur.
Duygusuz Mom42 aöfler mezun oldugunda baya bir yükselecek gibi cok fazla aöf okuyan var Cocuk gelişiminde suan hiç arastırmadım
Mom42 Duygusuz aslında bi o kadar da okul açılıyor ihtiyaç vs de artıyor aynı oranda ama hakkımızda hayırlısı bakalım
Duygusuz _bahar_ evet calısıyorum ama bu seneden umudum yok 1 yasında bebegim var vaktim cok az oluyor bu sene öylesine girecegim seneye formasyon alıp o sekilde girecegim
_bahar_ Duygusuz benimde çocuğum 15 aylık ama bende ilk mezun olacağız o yüzden bu sene avantajlı olduğumuzu dusunyorum destek olalım birbirimize 🌸 ben yeni başlayacağım çalışmaya
Duygusuz _bahar_ tabiki neden olmasın. İlk mezun olacagız ama binlerce mezun olacak yine bu sene cok az zaman kaldı ben yetiştrrceggimi sanmıyorum. Gece calısabiliyorum sadece ama bebegim sürekli kalkıyor 10 dk da bir falan kalkıyor nerdeyse o yüzden konsantre olamıyorum hiç gündüz de 2. Sınıfa giden bir oglum var mecburen okula git gel yemek temizlik olayı var. Formasyon da almadığım için bu seneden pek bir umudum yok
Zeyzey6187 Çocuk gelişim bölümünden atama puanları gün geçtikçe artıyor ki 86lardayfı en son atama puanı bundan dolayı formasyonunuz yoksa çok sıkı bir çalışma ile sınava girmelisiniz ki bilmiyorum daha önce sınava girdiniz mi artık bilinenler değil gün yüzüne çıkmamış tarzda sorular geliyor soruyu yapayım desende süre sıkıntısı yaşıyorsun hakkınızda hayırlısı formasyon alsanızda almasanızda gy gk ve alan kısmını halletmeye çalışın seneye de formasyon alırken zaten eğitim bilimlerine çalışmış olacaksınız hakkınızda hayırlısı
_bahar_ Zeyzey6187 haklısınız çok zor sorulari anlaması bile mesele ama elimizden geleni yapıp Allah a birakicaz
_bahar_ Duygusuz sizin iki çocuk eminim daha zordur ben tek çocukla nasıl yaparım diye düşüykrm hala kitap alamadım düşünmektrn🙄
Duygusuz _bahar_ ben aldım kitap ama vakit cok az 1 saat falan bakıyorum akşamları ama tele uygulama indirdim soru cözüyorum ordan
halamidagakaldirmislar Bende artık çalışmaya başlıcam 3. Sınıfım bu arada ☺️ Bu sene umudum yok deneme amaçlı gircem ☺️
_bahar_ Duygusuz bende program yaptım uyabilirsen hedefim günlük min 4 saat çalışmak kitap sipariş vericem bu sene olmazsa seneye ne çalışsak yanımiza kar
Duygusuz _bahar_ tabiki seneye temel olur hiç degilse. Şimdi kitaplarda cok pahalı ben fotokopi aldım etik degil yaptıgım ama mecburen
_bahar_ Duygusuz napalim bütçemize göre mecbur kalıyoruz. Birde konuyla alakasız ama ben atansam acaba bu işi yapabilecek miyim diye hep düşünüyorum kendimi eğitimimi yeterli görmüyorum cunku hiç uygulama yapmadık siz ne düşünüyorsunuz bu konuda
Duygusuz _bahar_ cok haklısın ama cogu kişi bizim gibi işi orda ögreniyor. Mesela ücretli ögrtmenleri düşünün 4 yıllık Bi ünv den mezun n olan herkes ücretli ögrtmenlik yapıyor ve ilk defa cocuklarla karsı karsıya kalıyor kimisi yıllarca yapıyor yeni atanan bir ögrtmen den daha iyi oluyor. İlk zamanlar zorlanırız tabiki ama sonra alısacagız yardımcı olanlar olacak.ben ce okul öncesinde en basta sefkat önemli sefkat ve dikkat oldugu sürece yapabiliriz ki bu ikisi de annelerde cokca var
_bahar_ Duygusuz ben okulöncesi öğretmenligi kolay olur diye düşünüyorum müfredat göre ilerliyosun ama sağlık bakanlığı dusunyorum mesela bir hastaneye atandik çocuk gelişimci orda testler falan nasi uygulayacagiz 🙈 atanmadan dertlendim😃
Duygusuz _bahar_ 😄😄 Bi atanalım da elbet kolay yolu vardır. O testlerin egitinlwri var mesela denver ll testini egitimi i okul veriyor ücretli bunu gibi digerlerini de egitimi var yasayarak göreceğiz artık herseyi