Gokceninannesiiyim Glc bende doğum yaptıktan bir hafta sonra grip oldum çocuk doktoruna danıştım hiç bir şekilde ilaç önermedi emzirdiğimiz için. Evde üç gün maskeyle dolaştım bol limonlu çaylar içtim o şekilde atlattım. Bir tek parol içebiliyoruz.