Günaydınlar, kızım 17 aylık. 3 gündür balgamlı öksürüğü ve burun akıntısı var . Ateş vs yok. Sanırım bi salgın varmış. Çevremde her çocuk bu şekilde. Zaten bizimkine de ablamın kızından bulaştı. İlaç işitmekte zorlanıyorum ben kızıma. Acaba alternatif ne verebilirim balgam söktürme için .