Redpepper Bebeğim 45 günlüklk günden beri emzirmede sorun yaşıyorum, o yüzden futbol topu pozisyonunda emzirdim hep, klasik pozisyonda memeyi tutturamıyorum, kahverengi alanı alamıyor, nasıl yapmam lazım elimle memeyi tutuyorum ama olmuyor 🙄
Azyef Redpepper merhabalar baş ve işaret parmağınızla memenızın basını tutup bebişin ağzna tutana kadar sokup bekleyen ben ilk başlarda hep öyle verdım alıyorsa koala pozisyonunda bir deneyın öylede çok emzırdım annesütüdoktoru instada bir onada göz atın 🤗🤗