Tosbik06 Kızlar bebeğim 2 aylık 4 günlük oldu. İlk zamanlar emmiyordu zar zor emdi sütüm de çok az 30 CC çıkmaz tek memede . Mamayi severek içiyordu 100 CC rahat içerdi . Şimdi ise mamayı içmiyor boş memeye saldırıyor açlıktan ağlyor ama içmiyor napicam ☹️
Ayazinannesi10 Tosbik06 dönem dönem red ediyor bebekler mamayı benim bebeğimde arada içer arada içmez di hep vermeye çalıştım ama ben bugün almazsa ertesi gün içti geçicidir merak etmeyin mamayı da degistirebilirsiniz biberon ucuna da bakın belki az geliyordur veya çok
uyus Tosbik06 Benim bebegimde ret etti 2buçu aylıkken hem benim sutumu hem mamayi bende çok üzuluyodum ama gecti bir süre sonra
Tosbik06 Ayazinannesi10 hım ewt mantıklı ama şok oldum yani bebelac kullanıyorm aşırı seviyordu 100 CC çok rahat içerdi bir 30 CC daha verirdim şimdi ağzını sürmüyor mememi sömürüyor🤦onda da yok işte
Tosbik06 Gunsss bnde çok isterdim bol sütüm olsunda mamaya ihtiyacım kalmasın ama işte yetmiyor kuzuma. Teşekkürler
Ayazinannesi10 Tosbik06 biliyorum aynı benim bebeğim şuan 10 aylık hala zar zor içer bazen bazen istekli bitirmez kalani da cope 😇
Gunsss Tosbik06 benim oğlumda 1 yaşında. Aynı şekilde hiç sütüm yoktu maalesef yemediğim içmediğim şey kalmadı yine de iki göğsümden çıkan süt 30 cc bile olmadı 😔 ben hep önce göğsüm boşta olsa emzirdim sonra mama verdim. İnşallah sütün artar artar çoğalır canım 🙏