Benim bebişte 3 aylık ama 1 ay eken doğdu 2 aylık şuan yüz üstü durunca başını kaldırıyor ellerinden tutunca başını kaldırıyor ama kucağımda kafası yamuk uçak pozisyonu yapıyorm gene tutuyor kucakta neden dük tutmuyor korkuyorum bi sıkıntı olacak diye