YYenianneeee ya tuhaf bi şekilde benim kızımda 2 kere uyanırdı 2 aylık oldu hala aynı düzeni . 2 saatte bir emzirin ama kalkışın birini yine onun kalktığı saate denk getirin . Onun düzenini bozmayın . Siz biliyorsunuzdur gerçi ama gece ışığı açmadan belki bi gece lambası yakıp loş ışıkta emzirin . İnşallah ileridede böyle devam eder gece çok rahat edersiniz