Arkadaşlar merhaba, bebegim 3 ay 13 günlük, doğumdan beri emme reddi var ve sagarak besliyorum, sormak istediğim önceden geceleri uyanmazdı, 7 saat uyurdu:) dr. Artık uyandirmaniza gerek yok demişti. İyiydi hoştu:) 3 gecedir 12 de uyuyup 2 3 saat sonra ağlayarak uyanıyor beslenince geri uykuya geçiyor. Tabi ki bebek gün günü tutmaz neden böyle demeyeceğim ancak, sizlerde durum nasıl gece beslenmesine devam ediyor musunuz? NOT.Besin allerjisi olduğu için kilo kaybı olmasın diye beslenmesine çok dikkat ediyorum 3 er saat aralıklarla besleniyor.