Bebegimm1 7 tane biberon değiştirdim olmadı.5. Mamayı deniyorum o da olmadı. Araya zaman giriyor 2 saat oluyor yine acıkmıyor.oyunlar oynuyoruz ,acıkmıştır diyorum yine eliyle itiyor. Ağzına sokunca içmeye başlıyor tek yöntem bu oluyor malesef :( .bende istemiyorum böyle olmasını ama akşam 6 oluyor 200 anca içmiş oluyor çok üzülüyorum