Merhabalar, yeni doğum yaptım ve ilk gün bebeğim hasta olup sarılık olmasın diye biberonu kullandım sonrasında sütüm artınca bebeği emzirdim ama tutmakta direndi ve hala direniyor ağzına koyuyorum memeyi ama bir iki çekip bırakıyor ya da ağzını hiç açmıyor. Ben de sütümü sağıp biberonla vermek zorunda kalıyorum. Deneyimli anneler bebeğimin beni emmesi için ne yapabilirim düşüncelerinizi paylaşabilir misiniz? Bu şekilde çocuğumla bağ kuramadığımı düşünüyorum ve çok üzülüyorum.