Ayysvmyl fissler in ipli dograyıcısını kullanıyorum sogan, domates, biber vb seyler için çok memnunum ondan, rondo gbi suyunu cıkartıp acıtmıyor en azından soganı, adıda fissler Fine cut, farklı markalar danda denedik tupperware, Tefal, adı duyulmamıs bir kaç marka vs ama hepsi koptu kırıldı resmen en dayanıklısı bu cıktı yaklasık 3 yıldır kullanıyorum