mom24532 Kızlar Sakarya’dan olanlar tanışalım bebeklerimiz kaç aylık nerede oturuyorsunuz . Benim bebeğim 3.5 aylık Erenler Yeşiltepe’deyim
ecemeric mom24532 çocukla zor oluyor ama haklısınız yani ben de tek çıkamıyorum. Kendi annemle aynı sitede oturuyoruz. Kardeşimle birlikte ya da eşimle çıkıyorum zaten çıkabilirsem. Tek cesaret edemiyorum çocukla çok zor 😊
mom24532 ecemeric ay ben onu cesaret ediyorum da gidecek yer bulamıyorum bizde merkez caminin oradayız
ecemeric mom24532 çok yakınız konum olarak 😇 az ilerde duble yola doğru olan park Kent Sitesinde oturuyorum ben de
mom24532 Narem oy maşallah bana şuan kocaman hiç o zamanlara gelmicek gibi geliyor ama zaman hızlı geçiyor 😌
mom24532 Byzadmrl97 o bölgeleri çok seviyorum mis gibi deniz falan şehirin içinde oturunca birşey yapılmıyor 😌