Yesillimon 2 aylıkken yine böyle bi sorunla karşılaşmıştım fakat o kabızlık bu kadar uzun sürmedi zeyteğin yağını denemiştim fayda etmişti. 2 gün önce yine denedim fakat fayda etmedi sancısı falanda olmuyor ama tabiki yapamayınca hafifte olsa huysuzluğu var